läjjeejä kirjoitti:
ensimmäinen ns jarruvikainen tuokin on ...auto ei ole oma joten pitää vetää raja johonkin kohtaan järkevän ja järjettömyyden välille .
tuo jarrupääsylinterin vuotokin on täysin mahdollinen .moottori käynnissä vetää polkimen pohjaan asti .eli matoja on
Oliskos tehostimen toiminnassa jotain vikaa?
Mulla oli BMW E32 (735), jossa samantyyppinen vika. Paikallaan jarrua painaessa poljin tuntui yhtäkkiä imeytyvän lattiaan kiinni. Ajossa ei mitään häikkää, jarrunestettä ei kadonnut. E32:ssa on hydraulinen jarrutehostin, jossa paineakku. Hankin uudeksi väitetyn paineakun eräältä jobbarilta, ei auttanut. Seuraava epäilty jarrupääsylinteri, ei auttanut. Sitten piti miettiä pitkään tehostimen toimintaa ja lopuksi hain uuden paineakun ihan varaosaliikkeen tiskiltä. Vaiva parani heti.
Eli, pienillä kierroksilla käynnistyksen jälkeen siellä ei ollut tarpeeksi painetta. Kun sitä painetta sinne alkoi kehittyä, tehostin alkoi toimia, mikä
tuntui siltä että jarrupoljin painui lattiaan, vaikka se oli ihan normaali liike. Ajossa painetta oli aina tarpeeksi tarjolla kun koneessa oli kierroksia, joten jarrut toimi normaalisti.