Joopa jooh ei keltainen suostu helpolla päästämään uutta omistajaansa, eli tänä-aamuna oli sitten lammikko naftaa auton takana

. Menin sitten eilen tankaamaan tankin täyteen, noh ei ihan lorisemalla sentää vuotanut, tip tip tip...
Mutta nosturille siis auto, ja tankin pannan alla reikä, ruosteen aikaansaama tietenkin. Ja kun pannan irroitin, niin tulikin kiire, alkoi norona naftaa tulemaan

. No ruuvi tiivisteen kera reikään, ja hiukan hiipu vuoto. Sitten olikin edessä hauskaa ja kivaa, eli liki 50 l naftaa tankista pois, jotta pinta menee alle reikäkohdan. Jonka jälkeen reikään isompi ruuvi paremman tiivisteen kera, mutta purkkapatentti tuokin tietty vaan, eli uutta tankkia hakemaan.
Siitä sitten seuraakin kysymys? Eli olisi irtaallaan oikein hyväkuntoinen bensaturbon tankki, mutta mieleen hiipi ajatus, että bensan tankissa on tieheämpi sihti imuputkessa, eli onkohan tuolla sihdin mallilla oikeasti merkitystä? Hyytyykö meno kovilla pakkasilla, jos vaan vaihdan tuon tankin suoraan? Onko kokemuksia asiasta?