Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 3/3 [ 52 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Rokotevastaiset jyräävät Youtubessa
ViestiLähetetty: 17.12.2021 00:08 

Xantippa kirjoitti:
Otsikko muuten siinä mielessä valheellinen, että youtubestakin on paljon "rokotevastaista" sisältöä sensuroitu. Eli hankala siellä on jyrätä kun youtube päättää mikä on totta ja mikä ei. Sama toki facebookissa ja twitterissä. Demokratia ja sananvapaus voi hyvin kun alamme olla näiden yritysjättien armoilla. :roll:

Otsikoiden pituus on rajoitettu.

Kuten aloitusviestistä selviää, niin otsikko olisi voinut olla vaikkapa "Rokotevastaiset jyräävät Youtuben videon kommentointiosiossa".

Minä siis ihmettelin sitä, ettei yksikään (siis todellakaan, ei edes yksi) rokotuksia ja rajoituksia kannattava rohjennut rokotevastaista rintamaa rikkoa. Rokotevastaisuus ei minua tai ketään muutakaan enää hämmästytä, mutta tuollainen kommentoinnin yksisävyisyys kyllä.

Poissa

Viestin otsikko: Re: Rokotevastaiset jyräävät Youtubessa
ViestiLähetetty: 17.12.2021 00:22 

Aapeli kirjoitti:
Minusta se oli hyvä kommentti tuohon Muskin kommenttiin, joka liittyi Sannan melkeintissikuvaan. Tyytyväinen tuohon tasoon? Olisiko tuossa kohtaa pitänyt alkaa ruotimaan baarireissua?

Teuski ja torneol osaa pukea omat ajatukseni sanoiksi paremmin kuin minä itse. Toivottavasti ette pahastu, jos joskus kysyn neuvoanne parisuhdeasioissa tai mitä huomenna syötäisiin.

Munkin mielestäni Sanna hoiti tosi hyvin jutut Muskin kanssa. Se mihin mä en ollut tyytyväinen, oli se, että pääministeriltä kysytään syytä Korona-merkkisen kaljan juomiseen keskellä oikeasti vakavaa kriisiä.

Pääministeri ei tietenkään ole vastuussa itselleen esitettyjen kysymysten tasosta, mutta kyllä Marinin omalla käytöksellä oli merkkittävä rooli siinä, että koronakeskustelu meni sivuraiteille.

- Laki antaa pääministerille tiettyä valtaa, mutta erittäin iso rooli pääministerin työssä on arvovallalla. Sitä on jokaisen pääministerin osattava kerätä ja varjella. Vielä enemmän tämä pätee presidenttiin, jolla ei enää oikein muuta valtaa olekaan kuin arvovalta.

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 3/3 [ 52 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3