Aapeli kirjoitti:
Minusta se oli hyvä kommentti tuohon Muskin kommenttiin, joka liittyi Sannan melkeintissikuvaan. Tyytyväinen tuohon tasoon? Olisiko tuossa kohtaa pitänyt alkaa ruotimaan baarireissua?
Teuski ja torneol osaa pukea omat ajatukseni sanoiksi paremmin kuin minä itse. Toivottavasti ette pahastu, jos joskus kysyn neuvoanne parisuhdeasioissa tai mitä huomenna syötäisiin.
Munkin mielestäni Sanna hoiti tosi hyvin jutut Muskin kanssa. Se mihin mä en ollut tyytyväinen, oli se, että pääministeriltä kysytään syytä Korona-merkkisen kaljan juomiseen keskellä oikeasti vakavaa kriisiä.
Pääministeri ei tietenkään ole vastuussa itselleen esitettyjen kysymysten tasosta, mutta kyllä Marinin omalla käytöksellä oli merkkittävä rooli siinä, että koronakeskustelu meni sivuraiteille.
- Laki antaa pääministerille tiettyä valtaa, mutta erittäin iso rooli pääministerin työssä on arvovallalla. Sitä on jokaisen pääministerin osattava kerätä ja varjella. Vielä enemmän tämä pätee presidenttiin, jolla ei enää oikein muuta valtaa olekaan kuin arvovalta.