Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/2 [ 37 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Hyvää palvelua
ViestiLähetetty: 12.03.2010 10:23 
Käyttäjän avatar

Viestit: 941
Paikkakunta: vihti
Kun en saanut vanhaan naviin päivityksiä, niin ostin uuden.

Laitoin negatiivista postia edellisen maahantuojalle. Sieltä tuli vastaus että ko navin valmistus on lopetettu ja päivityksiä ei saa. Pahoittelivat tilannetta ja lähettävät lohdutukseksi takuukoneen, jossa on riittävästi päivityksiä. Valitettavasti eivät voi auttaa enempää.

Sieltähän tosiaan tuli virheettömän näköinen laite ja karttoja moneen valtakuntaan. Vielä en ole kokeillut uusimpia liittymiä, mutta parhaansa yrittivät. :roll: :D :)


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Hyvää palvelua
ViestiLähetetty: 12.03.2010 23:28 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1114
Jotkin firmat ovat ymmärtäneet hyvän palvelun idean. Yksi hyvä esimerkki on Leatherman. Ostin joskus 90-luvulla käytetyn Leathermanin, jota pariinkin otteeseen käytin takuuhuollossa osien rikkoutumisen/vääntymisen vuoksi. Viime syksynä ison puukkoterän kohdalta rungosta murtui aukipitokynsi, ja laitoin taas kojeen huoltoon. Taisi mennä 4 arkipäivää kun tuli postista lappu että haepa täältä lähetys. Paketti oli hieman isompi kuin muistinkaan. No, kotona paketti auki, ensimmäisenä ihmetys että onko ne laittaneet uuden kotelon siihen mukaan. Saatekirje selitti asian: "valitettavasti lähettämänne Leatherman-malli ei ole enää tuotannossa eikä myöskään varaosia enää valmisteta. Toivottavasti tilalle lähettämämme uusi vastaava malli toimii korvaavana työkaluna vanhalle mallille, pahoittelemme aiheutunutta vaivaa". Jes, uusi malli on paremmin varusteltu, paremmin käteen käyvä ja toiminnoiltaan helppokäyttöisempi. En laittanut pahakseni aiheutunutta vaivaa ja rakkaan työkalun korvaamista uudella 8-)

Kamasan työkalut ovat olleet myös hintansa arvoisia, uuden on saanut tilalle ilman sen kummempia selittelyjä. Kait se näin on ettei köyhän kannata ostaa halpaa.

Toinen juttu on yleinen palvelualttius. Mikään ei nosta kiukkua kuin se että aletaan selitellä jotain aivan ihmeellisyyksiä jos jokin sovittu asia ei hoidu niin kuin pitäisi. Ja varsinkin jos syytellään saman firman muita yksiköitä/työntekijöitä että "varaston pojat on sotkeneet koodit keskenään" tms. Lyhyt pahoittelu tapahtuneesta virheestä ja ylipäätään tunnustus että mokattiin, pieni kompensaatio hinnassa tms. on aivan riittävä. Jos moka ei ole ihan kardaaniluokkaa tai usein toistuva niin asiakkuus jatkuu edelleen.



C4 e-HDi 115 Premium ETG6 -15, Dyane -68 (ikurojekti), Mitsu Outlander PHEV 2016
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Hyvää palvelua
ViestiLähetetty: 13.03.2010 08:43 

Viestit: 4467
Paikkakunta: Paimio
Tuo viimeinen asia totta. Ostin pari vuotta sitten "B:sta" sisätilalämppärit. Vasta tänä talvena joutuivat käyttöön. Eihän siitä mitään tullut, kun eivät kylmässä toimineet, lämpimässä kyllä. Näissä on siis NTC-vastuselementit, todennäköisesti. No, "B:ssa" oli tärkeintä saada asiakas olemaan väärässä tässä asiassa. Puuttuva tehokin kuulemma hukkuu liitosjohtoon! Varsinaisia sähköalan asiantuntijoita. Kokeilivat sitten itse; heureka! -15 pakkasessa lämppärit nostivat tulevan ilman lämmön peräti +5 asteeseen! Kaikki hyvin! Toimivat kuulemma speksien mukaan: -25 astetta/950W. Omat kokemukset vastaavasta: sormet paleltuivat! Tein sähkömittaukset, jotka yksiselitteisesti osoittivat nuo seikat ja lähetin mittaustulokset "B:aan". Pyysivät vielä kerran lämppäreitä oikein sähköalan asiantuntijan testiin. Siitä pyysin mittauspöytäkirjat ja mittaajan tiedot. Odotellaan tuloksia. Tämä on mennyt pitkälle sen vuoksi, että "B:n" henkilökunnan asenne alusta alkaen on ollut aivan ihmeellinen.
Ps. Ostin tilalle DEFA:t, toimivat, kuten pitääkin. Niissä onkin PTC- lämpöelementit.
NTC= vastus, jonka vastus pienee lämpötilan noustessa. Siis tuolloin teho kasvaa. PTC= vastus, jonka vastus kasvaa lämpötilan noustessa, siis teho alkaa rajoittua lämmetessä. Yksinkertaisesti näin, mutta ovat mitoitusasioita.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Hyvää palvelua
ViestiLähetetty: 13.03.2010 13:45 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3152
Paikkakunta: Korpilahti

Profiili WWW
Automecaa voisi vissiin tässä ketjussa ihan avoimesti kehua, tietoa tuli taas oman uskon vahvistukseen heti kun vaan otti ja soitti kysyäkseen ongelmansa kanssa..!

Meinasi jäädä Xsaran moottorinvaihtourakka käynnistymättä, ajonesto oli ihan toista mieltä. Antoi kyllä luvan sille konetilan ulkopuolella olevalle moottorille, muttei sille samanikäisestä Xsarasta paikalleen siirretylle vastaavalle, vaan vanhasta kun syöttöpumpun siirti pellin alle niin heti lähti toimimaan. Kaikkea ei tietää voi, vaan nyt on sitten yksi asia lisää minkä voisi yrittää muistaa...

Oli kyllä mielenkiintoinen vaihdettava se syöttöpumppu, jalkoineen, hihnojen paikallaanollessa. Mutta alle kahden tunnin se tuli sinne tapeltua... Äkkiä se menee kun ärsyttää itteensä sopivasti..?



Dyane 4x4 IE, Sm 2.7, Dyane IE, C8 2.2
Series -LantikanPätkä
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Hyvää palvelua
ViestiLähetetty: 13.03.2010 18:54 
Käyttäjän avatar

Viestit: 941
Paikkakunta: vihti
Se on totta, että Automecassa saa hyvää palvelua ja neuvoja puhelimitsekin. :D 8-)


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Hyvää palvelua
ViestiLähetetty: 13.03.2010 19:44 
Ja täältä ääni myös Sitroselle: koen saaneeni erittäin hyvää palvelua sekä käydessäni paikan päällä että puhelimessa, ja myös sähköpostitiedusteluihin on vastattu nopeasti, mikä ei ole vieläkään itsestäänselvyys suomalaisissa yrityksissä.


   
 
 Viestin otsikko: Re: Hyvää palvelua
ViestiLähetetty: 13.03.2010 20:10 

Viestit: 2699
Sitrosella olen asioinut lähes 25 vuotta. Hyvää ja asiantuntevaa on palvelu ollut. Aina. Kuva
Ja pisteet myös Harjavallan Autokatsastukselle. Ei poikittaista sanottavaa heidänkään palvelussa.



Tavallinen terve järki ei ole erityisen tavallista.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Hyvää palvelua
ViestiLähetetty: 13.03.2010 22:14 

Viestit: 832
Paikkakunta: Imatra
Miulta katkesi tossa talvipakkasilla Kompostorin kannesta molemmat saranat, laitoin asiasta palautetta Biolanille, meni noin viikko niin sain kirjeen ja sisällä oli uudet saranat. Hyvää oli palvelu.



Ei enää C5 farkkua. Minulla 02 mallinen 206 pösö. Vaimolla 207 Peugeot Sport vm 06
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Hyvää palvelua
ViestiLähetetty: 13.03.2010 22:54 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1203
Paikkakunta: Ilmajoki

Profiili WWW
Kiiittäen nöyrästi Sahtivaaria ja Jasua- jatketaan tästä :)


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Hyvää palvelua
ViestiLähetetty: 14.03.2010 09:50 

Viestit: 7
Olen asioinut vuosikymmenet "Ojalan auropurkaamon" - nykyisin Sitronen kanssa. Olen saanut todella hyvää ja asialista palvelua koko porukalta ja etenkin Kimmolta - SUUR KIITOS näin julkisestikin !


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Hyvää palvelua
ViestiLähetetty: 14.03.2010 10:27 

Viestit: 143
Minä sain erinomaista palvelua Epsonilta,videotykki noudettiin kotoa ja tuotiin huollettuna takaisin ilman turhia selittelyjä. Laitteen takuu oli menossa umpeen (3 v) laite oli vain pölyinen. Yleensä pölyjutut ei näissä laitteissa mene takuun piikkiin. Tulen pysymään merkissä jatkossakin.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Hyvää palvelua
ViestiLähetetty: 14.03.2010 10:48 
Käyttäjän avatar

Viestit: 5854
Paikkakunta: Tuusula
Hyvä palvelu on kyllä sitä joka saa asiakkaan nykyään paremmin sitoutumaan. Citikoiden suhteen mahtava palvelu on tosiaan Sitrosella ja Automecalla. Tuonne Tampereen liikkeeseen olen vain kerran soittanut kun olisin käyttänyt Prestigen kytkimen vaihdossa, en edes tinkinyt tms ja takaan että se oli elämäni viimeinen yhteydenottoni siihen liiteriin. Kyllä palvelun taso todella vaikuttaa valintoihin.

Navit ovat siitä kivoja että kun ostaa jonkin hupimerkin kuten vaikka Mion niin voi olla varma että jossain vaiheessa palvelu vain päättyy. Toinen on nämä kelee digiboksit, ostaa minkä hyvänsä niin jatkopalvelut päättyy johonkin katuojaan. Edellinen toosa oli melkein jopa tunnettua merkkiä ja pian selvis kun toosa hajosi että sille ei ole minkäänlaista korjaamoa Suomessa.



Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Hyvää palvelua
ViestiLähetetty: 14.03.2010 11:20 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2929
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Profiili WWW
XMfani osista ja Turun Osahankinta ja Ritiko huollosta. Etenkin Osahankinnan remppajälki Puikula-haverille on kehujen arvoista 8-)



Wanha neukkumopo & Japanialainen mopo² & Porsche & 230CE
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Hyvää palvelua
ViestiLähetetty: 14.03.2010 13:02 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3537
Paikkakunta: Espoo
zX-files kirjoitti:
XMfani osista ja Turun Osahankinta ja Ritiko huollosta. Etenkin Osahankinnan remppajälki Puikula-haverille on kehujen arvoista 8-)


Hmmm.... :? :roll:



Volvo V70 D4 -15 A
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -95
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -97 (purkuun)
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -00
Peugeot 406 Coupe V6 Aut -99
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Hyvää palvelua
ViestiLähetetty: 14.03.2010 15:25 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2929
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Profiili WWW
Putkimies22 kirjoitti:
Hmmm.... :? :roll:

:?:



Wanha neukkumopo & Japanialainen mopo² & Porsche & 230CE
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Hyvää palvelua
ViestiLähetetty: 15.03.2010 00:24 
Käyttäjän avatar

Viestit: 108
Paikkakunta: Kalajoki
Cikatti kirjoitti:
Navit ovat siitä kivoja että kun ostaa jonkin hupimerkin kuten vaikka Mion niin voi olla varma että jossain vaiheessa palvelu vain päättyy.


Näinhän se on varmasti kaikissa halvoissa elektroniikkalaitteissa. Nyt kun mainitsti nimeltä tuon Mion navin niin itse olen ollut pelkästään tyytyväinen sen takuun kattavuuteen: Laittoivat takuun jo umpeuduttua 510:iin näytön uusiksi.
(Nähtävästi oli vielä vanhaa varastoa jäljellä :mrgreen: )



Samalla autolla jo vuodesta -89 kesät / talvet!
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Hyvää palvelua
ViestiLähetetty: 15.03.2010 01:05 
Käyttäjän avatar

Viestit: 5854
Paikkakunta: Tuusula
Joo sortsi alustavasti, tuo mun MIO heitto oli ihan hihasta mutta oleta nettä Mio kuolaa ihan takuulla ja tuo Bexmessin kommenti ainakin oletettavasti kertoo että heillä on osaamista jälkipyykissä ja sekin kertoo paljon hyvää itseasiassa.



Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Hyvää palvelua
ViestiLähetetty: 15.03.2010 01:47 
Käyttäjän avatar

Viestit: 5854
Paikkakunta: Tuusula
Jahas, tuli taas kiireessä kirjoitettua kasa type erroreita. Pahoittelut siitä! Ja perseestä on tämä edit-aika. Siis niin perseestä että lopetan tältä erää patongissa, iäksi.
Hyvästi, mukavaa oli!



Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Hyvää palvelua
ViestiLähetetty: 15.03.2010 09:05 

Viestit: 1496
Hieno aihe tämä! Kehuja täytyy myös muistaa antaa, eikä aina vaan moittia. Sitrosen kanssa olen muutaman kerran puhelimessa asioinut ja hyvää palvelua olen saanut. Toinen autoihin liittyvä paikka, missä mielelläni asioin on Kuopion Varaosakeskus. Hyvä että liikkeeseen ehtii sisään astua, niin jo kohta on ystävällinen henkilökunta auttamassa. Kerran jopa oma-aloitteisesti kysyivät, saavatko laittaa juuri ostamani pyyhkijän sulat autooni. Myös Autosomman varaosapuoli on ollut varsin palvelualtista.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Hyvää palvelua
ViestiLähetetty: 15.03.2010 10:08 
Cikatti kirjoitti:
Jahas, tuli taas kiireessä kirjoitettua kasa type erroreita. Pahoittelut siitä! Ja perseestä on tämä edit-aika. Siis niin perseestä että lopetan tältä erää patongissa, iäksi.
Hyvästi, mukavaa oli!

Etkä lopeta! Täysin samaa mieltä edit-ajasta, olen pyytänyt pidempää aikaa, mutta mun kauniit pyynnöt ei hellyttänyt piinkovan ja tunteettoman ylläpidon sydäntä. Mutta siis et sä VOI lopettaa patongissa. Pyydetään tai oikeastaan vaaditaan lisää muokkausaikaa niin että lopulta kovasydäminen ylläpitäjä joutuu myöntymään! :twisted:


   
 
 Viestin otsikko: Re: Hyvää palvelua
ViestiLähetetty: 15.03.2010 10:31 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2929
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Profiili WWW
Yhtyn etellisiin puhujiin, verpaalisesti.
Eli aivan naurettava tuo muokkausajattomuus, juuri kun huomaat tehneesi krjotuisvihreän niin edit-nappula on kadonnut :evil:



Wanha neukkumopo & Japanialainen mopo² & Porsche & 230CE
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Hyvää palvelua
ViestiLähetetty: 15.03.2010 10:41 
Eikös se esikatselu nappula ole juuri sitä varten, että lukee ensin kirjoittamansa ennen kuin lähettää. Jääpi ne kirotusvihreet pois näin toimien. Tämä vain henk.koht. mielipide, joka ei välttämättä ole se oikea vastaus kysymykseen. :roll:


   
 
 Viestin otsikko: Re: Hyvää palvelua
ViestiLähetetty: 15.03.2010 12:04 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2929
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Profiili WWW
Juu, on kokeiltu, eli yhdellä forumilla oli pakollinen esikatselu ja minimiaikakin vielä. Ei auttanut itseäni, en osaa oikolukea ruudulta, vaan virheet & puutteet tulee ilmi yleensä vasta seuraavassa postauksessa tai seuraavalla lukukerralla.



Wanha neukkumopo & Japanialainen mopo² & Porsche & 230CE
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Hyvää palvelua
ViestiLähetetty: 15.03.2010 12:43 
zX-files kirjoitti:
...en osaa oikolukea ruudulta, vaan virheet & puutteet tulee ilmi yleensä vasta seuraavassa postauksessa tai seuraavalla lukukerralla.

Samoin! En siis olekaan IHAN täydellinen, koska huomaan vihreet vasta muokkausajan päätyttyä. :lol: Muuten tämä keskustelu on kuin hakkaisi päätä seinään: aika ei tule pidentymään vaikka mitä tekisimme. :x
Olen sitä mieltä, että jos koko patonki menisi sekaisin siitä, että muokkausaikoja pidennettäisiin, niin senkun vaan, jos se niin vähästä on kiinni... Osoittaa luottamuksen puutetta käyttäjiä kohtaan, jos ihan kaikki pitää säädellä tarkoilla säännöillä. Tämä siis ihan kaikessa ystävyydessä ja rakentavassa mielessä. :)
Hyvä (kai) niin kauan, kun ei sentään ole valmista rasti ruutuun-vastauslomaketta ;)
Ja arvaan kyllä mitä saan vastaukseksi :lol:


   
 
 Viestin otsikko: Re: Hyvää palvelua
ViestiLähetetty: 15.03.2010 12:46 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3537
Paikkakunta: Espoo
Ei nuo kirjoitusvihreet ainakaan mua häiritse :)

Itsekkin teen niitä jatkuvalla syötöllä mutta yleensä myös huomaan heti. Nääs homma on kuin pöntöllä käynti, tuotos pitää tsekata ennen kuin vetää nupista :lol:



Volvo V70 D4 -15 A
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -95
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -97 (purkuun)
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -00
Peugeot 406 Coupe V6 Aut -99
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/2 [ 37 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: