laakeri kirjoitti:
Kyllä huomaa citikan laadun tuossa... suappi tärisee paljon enemmän samassa vauhdissa näköjään

Joskus vertasinkin eräällä toisella foorumilla Xantiaa ja 99:ä toisiinsa:
Lainaa:
"Jos Xantia onkin pitsistä nenäliinaa heiluttava ja hienostunut muskettisoturi, niin Saab 99 on tervalle ja valaanrasvalle tuoksahtava karski ja karvainen viikinkisoturi. Näiden kahden soturin välisen miekkailuottelun lopputulos voisi kuitenkin olla mikä tahansa."
Saabin mittaristossa tuo vika johtui väärin kiinnittämästäni mittarin vaijerista, joka painoi sitä vaijerin pyörittämää magneettilevyä kontaktiin vastakappaleensa kanssa. Vaijerin bajonettiliitin mittarin takana ei ollut kääntynyt ihan loppuun asti. Perimmäinen syy oli kuitenkin se, että sen magneettilevyn laakerointi oli kulunut väljäksi.