Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 3/7 [ 162 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: BX Gt-85
ViestiLähetetty: 02.04.2010 02:05 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2155
Paikkakunta: Kerava
Kuva
Kuten kuvasta näkyy, pientä madallusta vaadittanee :mrgreen:


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: BX Gt-85
ViestiLähetetty: 02.04.2010 02:08 
Käyttäjän avatar

Viestit: 993
Paikkakunta: Seinäjoki

Profiili WWW
Eikä niin pientäkään :D


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: BX Gt-85
ViestiLähetetty: 02.04.2010 17:55 
Käyttäjän avatar

Viestit: 699
Paikkakunta: Keuruu
Kylläpäs on maailman ax:n näköisin bx gt -projekti, nätisti onnistunut korinvaihto. :)



C5 Aircross Hybrid, C6 3.0 Exclusive, Jumper 1.9TD, BX 16 Soupapes, B11 Normale
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: BX Gt-85
ViestiLähetetty: 03.04.2010 22:27 

Viestit: 352
Paikkakunta: Hollola
oletko ottanut tekniikan pois kun keula on noin ylhäällä :lol:



Citroen C4 Cactus -14
Citroen Berlingo XTR -08
Harley-Davidson Softail Heritage -99
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: BX Gt-85
ViestiLähetetty: 05.04.2010 13:51 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2155
Paikkakunta: Kerava
Joo, otin rikkinäiset lisäkaukot veks(eikös sitä nyt muka huomaa, on siinä mulla kans asiantuntijat ;) ) VÄHÄN tarkkaavaisuutta :mrgreen:
Sitten taas vähän nippelitietoa tähänkin ketjuun, ovat mallia bosch pilot 150 ja menevät kahdella ruuvilla alkuperäisille paikoille(maksavatkin 70e/sarja).
Tämä asterix on piilotettu tähän ketjuun, siksi, että voin tehdä niin :mrgreen: Enkä halua avata useampaa projekti ketjua, olen huomannut niiden vaikuttavan negatiivisesti :mrgreen:
Kuskinpenkki projekti on edennyt hitusen ja säilyy salaisuutena, myös minulle itselle ;) Tarvitsen vielä lisää materiaalia ja tietenkin kuskinpenkin(vaikka lainaksi) verhoilua tehtäessä, joten joutuu vielä kerjäämään vähän osia( Gt:n takapenkki käy oikein hyvin, mutta kuskinpenkkikin kelpaa!) :mrgreen:


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: BX Gt-85
ViestiLähetetty: 19.04.2010 21:17 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2155
Paikkakunta: Kerava
Aluvanteiden käyttökunnostus/entisöinti on mukavaa ja helppoa, no ei oikeesti, aikaa menee ja mukavuus on kaukana :mrgreen: Bexin ja axun alkuperäisalujen kuorinta vannehopeasta on mielenkiintoista, alta paljastuu alkuperäiset maalit ja lakat saa samalla mäkeen, niiden päältä. Sittenhän tuo on vaan pelkkää kiilloitusta ;) Omasta bexin setistä paljastui yllärinä, yksi cromodoran valmiste, onneksi se eroaa muista, oikeastaan vain vanteen takapuolelta. Made in italy ne kaikki on.
Asterixin renkaiden symmetriaa mietittyäni, täytyy unohtaa 50sarjan renkaat koossa 13". Vakiokorkeudessa maavaraa on 8cm, joten siitä ei autoa voi laskea alaspäin, joten paluu 65sarjaan tai ehkä 60sarjaan(pikkusen leveämmällä renkaalla) ja 40-50mm madallusjouset eteen(ja takaa tasaillaan sauvoilla), niin saadaan symmetria ulkonäöllisesti kuosiin. Vielä kun tuo tun tuhka poistuisi taivaalta, niin saisi tehdä töitäkin tana


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: BX Gt-85
ViestiLähetetty: 20.04.2010 20:01 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2155
Paikkakunta: Kerava
^peeeerrrrrkle, ei tosiaankaan ole mitään, kiireellisen miehen hommaa^ Sattuu näköjään oleen tuo Asterixin parempi setti vielä jonkun nopeemman luonteen, kertaalleen korjaama :evil: Oikeen oli vielä lakattu tana. Noh nämä saavat käyttökunnostuksen, ei hotsita lähteä hiomaan peiliksi :) Noh, kai tässä kehittyy oikeen taitavaksi pikkuhiljaa :mrgreen: Josko sitä vielä sutasis nuo Obelixin kolmipuola alut peiliksi ja vetäsis keskiosan tricoloriksi ;) Olis tuuninki ukoilla ihmettelemistä, no ehkei kuitenkaan :mrgreen:


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: BX Gt-85
ViestiLähetetty: 22.04.2010 15:21 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2155
Paikkakunta: Kerava
Sateella on mukava istua autossa ja tehdä "kylmä"asennuksia(niin ja vetää sidukkaa :mrgreen: ) Noh kylmäasennuksen tulos miellytti minua, joten tältä se tulee näyttämään. Liikenneturvallisuuden takia, modifoin 2sarjalaisen pylvään, 1sarjalaisen ulkohärpäkkeillä(virtalukonpaikka, konemuovinavaus jne), ettei tartte hitsailla(muutakuin em mainitut kiinnikkeet, tärkeät osat säilyvät koskemattomina), vaan voi vaan ruuvata kiinni!
Kuva


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: BX Gt-85
ViestiLähetetty: 22.04.2010 15:52 
Esa66 kirjoitti:
Sateella on mukava istua autossa ja tehdä "kylmä"asennuksia(niin ja vetää sidukkaa :mrgreen: ) Noh kylmäasennuksen tulos miellytti minua, joten tältä se tulee näyttämään. Liikenneturvallisuuden takia, modifoin 2sarjalaisen pylvään, 1sarjalaisen ulkohärpäkkeillä(virtalukonpaikka, konemuovinavaus jne), ettei tartte hitsailla(muutakuin em mainitut kiinnikkeet, tärkeät osat säilyvät koskemattomina), vaan voi vaan ruuvata kiinni!

Ei ollenkaan pahan näköinen. ;)


   
 
 Viestin otsikko: Re: BX Gt-85
ViestiLähetetty: 22.04.2010 16:01 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2155
Paikkakunta: Kerava
Täytyy huomioida, että kuvassa puuttuu vielä alapalat kojelaudasta, joten lopputulos on paljon siistimpi. Tässä on tosiaan ongelmana, 2sarjalaisen pylvään erot 1sarjalaiseen verrattuna. Vlukonputki on huomattavasti pidempi ja hoodin avauskikkare puuttuu täysin. Modaus vaati vähän dremeliä ja saumaa, ei muuta, joten ei ole ylitsepääsemätöntä :) Chronon ratti(kehältään) on kooltaan täydellinen, etäisyys esim vilkun keinuvipuun kasvaa vain sentin verran, yes.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: BX Gt-85
ViestiLähetetty: 22.04.2010 19:35 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2155
Paikkakunta: Kerava
Saa kertoa mielipiteensä, onko tässä nyt oikea suunta, vai pitäskö kehitellä asiaa vielä? yli 3000 kertaa katsottu, eikä oikein kommenttia heru :mrgreen: Uusi etuapurunko on hankittu(serie2), joten nyt mietitään jo pikkusen(ainakin penkissä) kuristettua 16v keulalle :mrgreen: Tietenkin ehostettuna oldschool tyyliin(on vaan yksinkertaisesti halvin viritys :oops: ) tuo kuristus täytyy tehdä, ettei tartte jarruja päivitellä=alkuperäiset alut ;) Ainahan saa haaveilla :mrgreen:


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: BX Gt-85
ViestiLähetetty: 22.04.2010 19:48 

Viestit: 5851
Paikkakunta: Lahti
Ei paha ja tuloshan on hyvä jos tekijä itse tykkää, tuo mittaristo taitaa olla vielä koko harvinainen, 16V olis kiva mut tälläisessä poliisivaltiossa sillä ajaminen vois alkaa kyrsimään :mrgreen:



Kunniajäsen ;) BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: BX Gt-85
ViestiLähetetty: 22.04.2010 20:08 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2155
Paikkakunta: Kerava
Juu, harvinainen mittaristo tuntuu olevan, mikä on minusta hieman outoa. Onhan niitä sentään tarjottu lisävarustelistalla, ainakin euroopassa(kyllä tuon hinnalla hyvän 16v saisi). Suomessa on siinä yhdessä sportissa alkuperäinen ja toisessa sportissa sovellettu versio(bx worldissa löytyy muutama, yksi taitaa olla jopa autossa kiinni). Taitaa tuo kasa pihalla, olla kuitenkin ainoa maailmassa :mrgreen: Jossa on alkuperäinen visan ralliratti :mrgreen: Tästä tulee vielä hyvä veturi(vetokoukussa on kovilin kilpi 1200kg) Gt axulle, niin on hurjat suunnitelmat :mrgreen: Olisin tänään törkännyt uuden hydepumpun Obelixiin, mutta, jos ei tuhka- ja vesisade lopu, niin tämä kestää. Eikä tullu lottovoittoakaan :lol:


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: BX Gt-85
ViestiLähetetty: 27.04.2010 15:03 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2155
Paikkakunta: Kerava
Hydepumpun vaihto, ensin työkalut:
-ruuvimeisseli, mallia taltta
-13mm hylsy(sekä keskikokoinen jatko) ja lenkki
-12mm kita, painepuolen putken irroitus/kiinnitys
-22mm laturin pultin irroitukseen(koko vähän yllätti)
alkutilanne aiheuttaa vähän tuskaa, tuntuu ettei tilaa ole ollenkaan, tämä tosiaan on vain luulo, tilaa on juuri senverran kuin sitä tarvitaan ;)
Kuva
Siinä se 22mm luuraa
Kuva
Siellä se luuraa
Kuva
Laturi poistettuna
Kuva
Pumppu on kiinni kahdella 13mm pultilla, itseasiassa tämä vaihtooperaatio kestää puolisentuntia(tiukat äijät vetänee 15min)
Kuva
Tämä on helppoa ja toivottavasti myös, tässä tapauksessa kannattavaa, mutta kaikenkaikkiaan tämä hässäkkä on hyvin suunniteltu :!: :)


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: BX Gt-85
ViestiLähetetty: 03.05.2010 14:01 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2155
Paikkakunta: Kerava
Vapun jälkeen kaipaa raitista ilmaa ja aurinkoakin oli tarjolla. Ei muutakuin rassaamaan sumareita. Meinasin laitella keltaiset kissanpää sumarit keulalle, liekkö syynä happimyrkytys, mutta päädyinkin kunnostamaan vanhat :roll: Noh ainakin yhden sain tehtyä jo ;) lähtökohta
Kuva
ja lopputulema, uudella heijastimella ja hinkauksella sekä lasinpesulla
Kuva
Kuva

Tämmösiä jäi ylimääräiseksi, jos jollakin on tarvetta. Eli (lasi+kehys+suoja+pohjat)x2 eli setistä puuttuu vain heijastinpinnat!
Kuva
Ja heitinpä orkkisrattipylväänkin takaisin.On se vaan paljon avarampi. Kun tässä nyt "entisöinti" hommia lähdettiin tekemään
Kuva


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: BX Gt-85
ViestiLähetetty: 10.05.2010 20:12 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2155
Paikkakunta: Kerava
Eikun termostaatin vaihtoon, oli jymähtänyt(päättelyä). Konemuovin irrotusvedin, tai tarkemmin, vaijeri tulikin asennettua väärälle puolelle rattiakselia :oops: Nooh, äkkiäkös tuon heittää oikeaan asentoon. No nyt liikkuu WTF ja pikspoks. Vaihdoin suunnitelmaa, kokeilenkin puskurin puhdistusta ;) Vkäyrän laskuun sopivaa puurtamista, tein toisen puolen etupuskurista ja vaijerikäyrä laski(puskurikäyrä nousi, kun tajusin, että sitä on purettava osiin ja maalattava mustaa alalippaa jne). Joten "pienellä" kikkailulla konemuovi auki, irroitin samantien yläpuoliset avaus/lukkomekanismit ja heitin fosforihappoon kylpemään(monta kärpästä yhdellä iskulla, niin ja tietenkin, jos "uusi" vaijeri napsahtaa, ei se estä konehuoneen räpläyksiä :mrgreen: ). Harmitti vähän, kun just muutama vuosi sitten tuli uusi termari laitatettua, no prkl uusihan se oli edelleenkin tiivisteineen päivineen :shock: Tässä vaiheessa tulikin mieleen, kuinka asentelin uuden kaasarin ja laskeskelin laulellen jäähdytysnesteitä :oops: Ihmettelinkin kovasti, kun ei ves lähtennä kiertämään. Vetäsin tulpat syylarista auki ja ilmaruuvitkin, toisesta kiersin jämät, pienimmällä torx-hylsyllä pois, katkes paska :mrgreen: Nyt ei kellarin aarteiden etsintä kiinnostanut, joten täppäsin tukkeeksi sopivan pultin ;)Sitten laskin ämpärillä vettä koneistoon ja ruuvailin tulpat kiinni ja vähän ilmailin(aika näpsäkästi lentää ilmausonkalosta vettä, kun kone kiekuu ryyppykierroksilla :shock: , oli pultin laittamisessa vähän kiireduunia) Nyt kiertää jäähdytysvesi iloisesti ja flekti toimii molemmilla nopeuksilla. Törkkäsin vielä hydeputsit kehiin(tietenkin putsasin suotimet, bräkleenillä kun vetää niin homma on sekunttien kymysys! oli muuten irronnu kaikki osat "imukärsästä" säiliön pohjalle, mutta nehän saa tietenkin laittaa kiinni! Sen verran oli savea pöntössä, että näppärämpi jätkä olis äkkiä dreijannu parit tuhkikset! , pienellä ryypytyksellä(varmaan 4 putkellista autolle ja kaks tölkkiä asentajalle) homma pelitti satasella :)
Sitten loppu bensa, autosta, minulla tuota "bensaa" onneksi riittää, joten nyt täytyy keskittyä mietiskelemään uusia osaprojekteja.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: BX Gt-85
ViestiLähetetty: 11.05.2010 01:19 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2155
Paikkakunta: Kerava
Tuli mieleen, kun nuita kuvia katselin, etä joku miettii ruosteenmäärää? Pikku happopesu ja konehuone näyttää vähintään kohtuulliselta! Pintaruostetta :lol:


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: BX Gt-85
ViestiLähetetty: 15.05.2010 02:33 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2155
Paikkakunta: Kerava
Pitkästä aikaa, näyttää siltä, että tässä voi panostaa lupausten lunastamiseen ja hommien eteenpäin viemiseen :)
Tässä on ollut aikaa, tutkia mistä köyhä saa mitäkin halvimmalla. Olen silti järkyttynyt, tiettyjen asioiden Suomi hinnoista :shock: 300e hintaero alkaa olemaan jo kohtuullisen kova? Asterixin alustasarjaa kun saa tuolla hintaerolla suomeen, vrt suomesta! Nyt, ehkä löytyi perheyritys englannista, joka kykenee toimittamaan ilman poskettomia toimituskuluja, lupauksista huolimatta, kovasti olen kuitenkin skeptinen asian suhteen. Mutta, jos nämä nyt todella saa toimitettua tänne itärajan tuntumaan sopivasti, niin Asterixiin tulee SPAXin säädettävä alustasarja. Madallus 40mm. N-ryhmän tuennat moottori/voimansiirtopakettiin ja taka-akseliin. Eteen napsahtaa powerflexin uretaanit(näissä monopoli jyrää, nämä saa samaan hintaan suomesta), tai erään omavalmistajan uretaanit N-ryhmään, jos toimituksesta päästää yhteisymmärykseen. En ymmärrä, miten Suomeen toimittaminen, VOI olla 2x(tai jopa 3x)kalliimpaa, kuin esim ruotsiin :shock: ans kattoo, vinnkejä kyllä otetaan mielellään vastaan ;)


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: BX Gt-85
ViestiLähetetty: 15.05.2010 13:21 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1654
Paikkakunta: Lappeenranta
Esa66 kirjoitti:
Tuli mieleen, kun nuita kuvia katselin, etä joku miettii ruosteenmäärää? Pikku happopesu ja konehuone näyttää vähintään kohtuulliselta! Pintaruostetta :lol:

Kerropas tarkemmin, mitä happoa, kuinka vahvana ja kuinka kauan?



Citroen e-C4, vm 2020.
Citroen DS5 Hybrid4, vm 2013.
Citroen 2CV "Justiina", vm 1980
Citroen Dyane "Hilma", vm 1975.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: BX Gt-85
ViestiLähetetty: 18.05.2010 12:33 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2155
Paikkakunta: Kerava
RPekka kirjoitti:
Esa66 kirjoitti:
Tuli mieleen, kun nuita kuvia katselin, etä joku miettii ruosteenmäärää? Pikku happopesu ja konehuone näyttää vähintään kohtuulliselta! Pintaruostetta :lol:

Kerropas tarkemmin, mitä happoa, kuinka vahvana ja kuinka kauan?

Tämä on niitä asiota, mitä ei kannata ohjeistaa :mrgreen: ainakaan yleisesti


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: BX Gt-85
ViestiLähetetty: 18.05.2010 15:20 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2155
Paikkakunta: Kerava
Esa66 kirjoitti:
Pitkästä aikaa, näyttää siltä, että tässä voi panostaa lupausten lunastamiseen ja hommien eteenpäin viemiseen :)
Tässä on ollut aikaa, tutkia mistä köyhä saa mitäkin halvimmalla. Olen silti järkyttynyt, tiettyjen asioiden Suomi hinnoista :shock: 300e hintaero alkaa olemaan jo kohtuullisen kova? Asterixin alustasarjaa kun saa tuolla hintaerolla suomeen, vrt suomesta! Nyt, ehkä löytyi perheyritys englannista, joka kykenee toimittamaan ilman poskettomia toimituskuluja, lupauksista huolimatta, kovasti olen kuitenkin skeptinen asian suhteen. Mutta, jos nämä nyt todella saa toimitettua tänne itärajan tuntumaan sopivasti, niin Asterixiin tulee SPAXin säädettävä alustasarja. Madallus 40mm. N-ryhmän tuennat moottori/voimansiirtopakettiin ja taka-akseliin. Eteen napsahtaa powerflexin uretaanit(näissä monopoli jyrää, nämä saa samaan hintaan suomesta), tai erään omavalmistajan uretaanit N-ryhmään, jos toimituksesta päästää yhteisymmärykseen. En ymmärrä, miten Suomeen toimittaminen, VOI olla 2x(tai jopa 3x)kalliimpaa, kuin esim ruotsiin :shock: ans kattoo, vinnkejä kyllä otetaan mielellään vastaan ;)

Nonnih, 420e olis kotiin kannettuna spaxin alustasarja. Hinta toimitukselle, pahoitteluineen, tuli näpsäkästi :) Tämä firma saattas olla kimppatilauksien kannalta patonkilaisen valinta :?:


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: BX Gt-85
ViestiLähetetty: 25.05.2010 22:53 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2155
Paikkakunta: Kerava
Jaahans, tuli vaihdettua levyt ja palat axuun. Jussin valinnasta kävin noutamassa. Onneksi löi vielä kasan satuloita matkaevääksi, olisi homma muuten tyssännyt. Nimittäin molemminpuolin tapit liian kireessä, näin herkälle miehelle(alumiinisatulat sentään). Dremel salkku esiin ja tapit poikki, molemminpuolin, sitten ne kyllä lähtee nätisti. Yhdessä satulaparissa(ainoat kaksi ehjää muuten) oli uudenkarheat tapit tilalle :) Tähän väliin sanoma itselleni, KÄY OSTAMASSA TAPPEJA!!!. Kohtuullisen mukavaa oli, että asterixiin on vaihdettu uudet satulat, einiin kovinkauan aikaa sitten :) Nyt vasta hokasin :mrgreen: Kiitokset vielä Jussille, Jussi on Herralanmies :mrgreen:


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: BX Gt-85
ViestiLähetetty: 26.05.2010 01:14 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2155
Paikkakunta: Kerava
Tuli tuossa taannoin testattua puskurin hoitoa.
Lähtökohta, jota epäilin pigmenttivammaiseksi, mielessä oli jo kuumailmapuhallin. Sitten maltoin mieleni ja pesin liuottimella. Käsittelin AG puskuriaineella ja nyt reilun kk päästä hommasta vasta näppäsin vertailukuvia.
Kuva

Ja tässä huuhdeltuna kukkienkastelukannulla reilun kk päästä käsittelystä(sateet, aurinko, siitepöly, hiekka jne)
Kuva

Vielä yksi kuva, ennen kukkaishuuhtelua, josta pitäisi huomata ero?
Kuva

Tein vain tuon neljänneksen, tarkoitus olisi kokeilla eri aineita(semmoisia, missä ei ole silikoneja ja jotka sisältävät UV-suojan)
Tarkoitus on löytää sellainen aine, joka käy myös sisämuovien yms suojaamiseen eli all in one kelpoinen tökötti ;)
Tarkoitus on myös kokeilla sulkevia aineita, joissa on UV-suoja, jos käy niin, ettei sopivaa tököttiä löydykkään :mrgreen:


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: BX Gt-85
ViestiLähetetty: 26.05.2010 15:08 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2155
Paikkakunta: Kerava
Daavid ja goljat :mrgreen: Tässä taitaa olla ne ääripäät, mitä axuun voi laittaa alle. Ei olis madallus ongelmia :lol: Nyt täytyy vaan keksiä sopiva rengastus. Täytyy ensin pudottaa autoa tonttia kohti. Mutta mukavahan näitäkin kuvia on säästellä ;)
Kuva
Kuva


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: BX Gt-85
ViestiLähetetty: 29.05.2010 21:00 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2155
Paikkakunta: Kerava
Bexu kuulumisia. Olen metsästänyt muutaman vuoden oikeaa värisävyä apurunkoihin, nyt ehkä näkyy valoa tunnelin päässä :)
Tämä seuraava on vain oletusta ja perustuu omistamiini kulkineisiin(ja niihin joita olen kytännyt silmä kovana ;) ). Uudemmat ovat olleet semmosia vaaleampia, mutta esim Gt on semmoinen tumman punaruskea, siis TUMMAN. No, nyt sain vinkkiä SM puolelta, ja väri on todennäköisesti numeroltaan 8017, RAL värikartan mukainen.Ainakin osuu pirun lähelle. Täytynee teettää kilikalin verran mokomaa ja testata ;) En kyllä ymmärrä, miksi suklaanruskea, olisi punaruskea(varmaan kaakaohetelmä) :shock: Sen tiedän, että tuo originaali vivahtelee violettia ja punaista(vaikka onkin tummanruskeaa, täytynee kysyä, mitä värejä siihen sotketaan). Lets see. Sitten, paljon kiperämpi(rohkeampi) veikkaus. Uudella linjalla vuonna 86/87 on väri vaihtunut vaaleampaan, tai sitten se vaihdellut satunnaisesti vuosien varrella?


Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 3/7 [ 162 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: