Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 2/2 [ 30 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: -98 Xantian lämppärin "etuvastus" ??
ViestiLähetetty: 12.07.2010 08:09 

Viestit: 4467
Paikkakunta: Paimio
Kun nuo säätimien tuhoutumiset taitaa tulla ikään kuin "kello kaulassa". Miten näitä trankkujen tuhoutumisia voisi etukäteen estää? Putsaamalla, huoltamalla flekti, katsomalla että pyörii hyvin. Kun se joka tapauksessa pitäisi tehdä trankkujen uusimisen yhteydessä. Huolehtimalla raitisilmasuotimen kunnosta. Mitä muuta? Yleensä, että ilma virtaisi mahdollisimman esteettä. Jäähdyttäen trankkuja, pitääksen niiden kautta kulkevan virran rajoissaan.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: -98 Xantian lämppärin "etuvastus" ??
ViestiLähetetty: 16.07.2010 22:31 

Viestit: 215
missä faceliftissä sijaitsee se etuvastus... en löytänyt..



C5 break 2.0AT -05
ex xantia ´99 exclusive break
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: -98 Xantian lämppärin "etuvastus" ??
ViestiLähetetty: 16.07.2010 22:38 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1654
Paikkakunta: Lappeenranta
Joni2402 kirjoitti:
missä faceliftissä sijaitsee se etuvastus... en löytänyt..

Siinä sisäpuhaltimen moottorin kotelossa. Tulee alas samalla kun irrotat moottorinkin.



Citroen e-C4, vm 2020.
Citroen DS5 Hybrid4, vm 2013.
Citroen 2CV "Justiina", vm 1980
Citroen Dyane "Hilma", vm 1975.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: -98 Xantian lämppärin "etuvastus" ??
ViestiLähetetty: 16.07.2010 23:07 

Viestit: 215
KIIIIITOS :)



C5 break 2.0AT -05
ex xantia ´99 exclusive break
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: -98 Xantian lämppärin "etuvastus" ??
ViestiLähetetty: 02.08.2013 11:56 

Viestit: 4467
Paikkakunta: Paimio
Testailin säädintä, joka ollut 98-xantussa. Tarvitaan jokin 12V:n virtalähde. Moottorin tilalle kytketään jokin, vaikkapa ajovalopolttimo. Säädinliittimeen säätövastus, n 2Kohm. Vastusta pienettäessä puhti lisääntyy, jossain vaiheressa relekin vetää. Näin kokeillen säädin toimi. Erillään olevat liittimet ovat moottorille. Sitten 4 liitintä ylhäältä lukien: 1=lämpötilavahti? 2= Maita, miinus, 3= ohjaus, 4= plussa. Potikka liitetään 2- ja 3-liittimiin. Ilman potikkaakin saisi täysille, kunhan sormella vedättää releen, so. painaa vähän releen ankkuria. Ps. Tämä säädin lienee sopisi suoraan myös II-koppaiseen, vaikka onkin vähän erinäköinen, ennen II-koppamuutosta.)


Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 2/2 [ 30 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: