Se egr yhdistyy imusarjaan ihan näkyvästi ja helposta paikasta melkein koneen päältä rintapellin ja imusarjan ja rintapellin välistä. Tuon putken laipan saa aivan helposti auki ja siihen väliin on helppo laittaa jokin peltilätkä.
Jos oikein kauan turailee niin toisella kertaa sen tekisi 10 minuutissa ja ensikertalainen kun varaa tunnin niin voi kehuakin itseänsä aika pitkään ;D
Ja tuo ei sytyttele vikakoodeja ja egr:n vuodot ei ainakaan mun exässä aiheuttanut vikakoodeja.
EDIT:
Tässä kuvassa näkyy erinomaisesti vasemmassa reunassa:

Tuo EGR-venttiilin ja imusarjan välinen osuus on ainakin suomiautoissa erilainen kun siinä on lämmönvaihdin, mikä jäähdyttää pakokaasuja ja toisaalta myös lämmittää konetta niin ainakin teoriassa riittää lämpöä enemmän kabiiniinkin.
Ja niitä ruuveja ei tarvii avata kokonaan, vain sen verran että saat sen lätkän sinne väliin menemään.