Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 7 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: ZX plokia
ViestiLähetetty: 03.11.2010 12:18 

Viestit: 14
Paikkakunta: Renko
Vaihdoin -92 ZX:ään uudet polkimenkumit. Oli joku edellinen omistaja hakenut jonkinlaisia sport-tuning fiiliksiä. Polkimiin oli ruuvattu kiinni sellaiset reiitetyt läpyskät jotka imitoi ralliauton polkimia. Oli tosi inha ajaa, kun isompilestinen kenkä, jarrua painaessa, painoi samalla kaasupoljinta. En ymmärrä, mikä on katsureitten logiikka, kun tällaiset sileät, metalliset, tuning-osat kelpaa, mutta jos alkuperäiset kumit on kuluneet sileiksi niin tulee korjauskehotus.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: ZX plokia
ViestiLähetetty: 03.11.2010 13:24 
Käyttäjän avatar

Viestit: 683
Paikkakunta: KUOPIO
Onhan ne voineet ex-omistajalla olla katsastuksessa poistettuna....vai käytitkö itse leimalla niiden kanssa?



Volvot V70/V50
exät: Xantia, Xsara, Xsara Picasso, C4, C5
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: ZX plokia
ViestiLähetetty: 03.11.2010 14:11 

Viestit: 14
Paikkakunta: Renko
Kyllä ihan itse viimeksi kävin, eikä mitään mainintaa aiheesta.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: ZX plokia
ViestiLähetetty: 03.11.2010 14:42 

Viestit: 909
Fuller kirjoitti:
Oli tosi inha ajaa, kun isompilestinen kenkä, jarrua painaessa, painoi samalla kaasupoljinta.


Tämä ominaisuus on monessa ranskalaisessa jo ihan vakiona alkuperäisilläkin poljinkumeilla.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: ZX plokia
ViestiLähetetty: 03.11.2010 15:37 
Käyttäjän avatar

Viestit: 4073
Paikkakunta: Eteläkärki
Pasis kirjoitti:
Fuller kirjoitti:
Oli tosi inha ajaa, kun isompilestinen kenkä, jarrua painaessa, painoi samalla kaasupoljinta.
Tämä ominaisuus on monessa ranskalaisessa jo ihan vakiona alkuperäisilläkin poljinkumeilla.
Saati sitten Alfa-Romeoissa, joissa kaasua painaessa menee kytkinpoljinkin lattiaan...
(No ei ihan, mutta jarrupolkimeen 45 numeron tennari osui Alfa Romeo Sprintissä tosi helposti)



"Pitäähän miehellä leluja olla..."
C5 2.0 HDi -11, Seat León eHybrid -21
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: ZX plokia
ViestiLähetetty: 03.11.2010 21:01 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7490
Paikkakunta: Taipalsaari
svc kirjoitti:
Pasis kirjoitti:
Tämä ominaisuus on monessa ranskalaisessa jo ihan vakiona alkuperäisilläkin poljinkumeilla.
Saati sitten Alfa-Romeoissa, joissa kaasua painaessa menee kytkinpoljinkin lattiaan...
(No ei ihan, mutta jarrupolkimeen 45 numeron tennari osui Alfa Romeo Sprintissä tosi helposti)
Land Rover Defenderissäkin tuntui numeron 41 maiharilla painavan vahingossa jatkuvasti vähintään kahta poljinta kerrallaan. Isomman maiharin omistajan viikkaamisessa ratin ja penkin väliin moisessa keksinnössä onkin sitten aikamoinen projekti... :?



VW Passat B7
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: ZX plokia
ViestiLähetetty: 03.11.2010 23:19 
Käyttäjän avatar

Viestit: 874
Paikkakunta: Uusikaupunki
laakeri kirjoitti:
Land Rover Defenderissäkin tuntui numeron 41 maiharilla painavan vahingossa jatkuvasti vähintään kahta poljinta kerrallaan. Isomman maiharin omistajan viikkaamisessa ratin ja penkin väliin moisessa keksinnössä onkin sitten aikamoinen projekti... :?

Meinasinkin jo Defenderiä kommentoida.. Itsellä oli 44 -kokoinen popo ja oli tosiaan täyttä tuskaa asetella ne jalat sinne jalkatilaan. Kyllä ne tarkat, toimivat liikeradat oppi sieltä löytämään, mutta opit ainakin minulla nollaantuivat aina kun oli pidempi tauko ajosta tai jos lomilla ajeli BX:llä/Xantialla. :)
Kytkimen käyttö noissa oli muutenkin aika mielenkiintoista, oli aivan järkyttävän raskas ja lähes poikkeuksetta ottivat vasta ihan ylhäältä. :roll:



Xantia 1.8i, C5 2.0i, BX 16 TRS, BX 16 GTI
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 7 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Aakku ja 8 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: