Alakautta sinne on vaan päästävä käsiksi, ja ei sinne tietty kädet sovi vaan pitkäkärkisillä pihdeillä, ja pitkähköllä meisselillä avittamalla sen sinne saa, mutta helppoa se ei ole

. Ja se muovitappi joka pitää painaa paikoilleen vasta kun se palikka on paikoillaan, ei painu sisään ihan kevyellä voimalla, siinäkin tarvitaan sitä tukevaa tasapäistä meisseliä, jolla saa kammettua sen tapin pohjaan. Itse vaijerin asennus siihen muovipalikkaan on helppoa, vaatii tosin apuri konehuoneen puolelle joka työntää vaijeria sisäänpäin samalla, kun toinen ohjaa vaijerin sen muovipalikan sisään. Se metallinen lukitusklipsi saa siis olla paikoillaan, vaijerin klunssi vain painetaan pohjaan.
Kiroilua ja pahassa asennossa askartelua se on, ja ei missään nimessä kovin helppoa, joten onnea asenteluun ja pitkää pinnaa tarvitaan

.
Ja kun sen on saanut paikoilleen on syytä arvailla miksi se hajosi, eli kuinka raskas kytkin on käyttää? Yleensä kytkinrempan suunnittelu on syytä aloittaa ko. osan hajottua?