Noniin, kiitoksia vaan kaikille infoista!

Laakerin ehdottama laakeri:
Eli siis apukuskin puoleinen etupyörän laakeri. Välystä ei ainakaan pyörässä tunnu, pyörii hyvin ja silleen. En oikein usko sen pitävän ääntä koska ääni pahenee kuskin puolelle kallistettaessa ja häviää apukuskille kallistaessa. Mulla on penkit jo ihan kaffessa kurvailusta

. Lisäksi nyt on ilmennyt vielä sellainen homma että ratti väpättää aavistuksen sopivassa nopeudessa, samaan tyyliin kuin pyörät olisivat epätasapainossa.
JaakkoVaakko:
kuskin puolen takimmainen laakeri on uusi. Maksaa muute 90 E ja koko napa tulee messissä. ei auttanut.
amikasi:
Mulla on talvirenkaat orkkis peltivanteilla ja kesäkumit 5 puolasilla aluilla. Ongelma on sama kesä ja talvikumeilla. Alan nyt kallistua vetarin suuntaan. Tietääkö kukaan sitä että kuuluuko näissä olla värinänvaimentimet, eli sellaset "klunssit" vetarin varressa? Kappas- oli elämykseni kun kuuklasin evasionin, näyttää olevan fiininpi näkemys scudosta, osat käy vissiin aika lailla ristiin. Minkä hintaset oli kunnostetut vetarit ja mistä ostit?
Alkaa ketuttaa kun tässä kohtaa remonttibudjetti on jo 45€ etulaakeri+45€ etulaakeri+90€ takalaakeri+120€ uusi napa olka akseleineen.
PS: Napaa ostaessani tilasin ensimmäisen 60 € eurolla purkamosta, lähettivät Partnerin vastaavan kun kuulemma käy. sitten kun kerroin ettei osa sovi, he ilmoittivat että maksavat ostohinnan mutta postikulut tänneppäin jäävät minun maksettavakseni, 25 €. Eikös tässä ole vähän kuluttajansuojalakikin mun puolella, ja vielä on postimyynnistä kyse joten pitäs olla täys 14 päivän palautusoikeus-kö? Kokemuksia?