Vedä migillä sauma pari kertaa ympäri ulkokehän sisäpuolelle. Ei tarvitse hakata/painaa paljon mitään... Vetoakselin puoleinen kaasulla lämmittäen tai sitten kulmahiomakoneella halkaisten. Ja asennusvaiheessa jätetään se vasara mieluiten käsien ulottumattomiin.
Muistelisin napamutterin tiukkuudeksi 280 Nm?
Napa paikallaan pystyy vaihtamaan, raidetangon pää irti niin napa taittuu sen verran että vetoakselin saa taitettua pois. Jos oikeanpuoleista laakeria vaihdat niin tukilaakeri pitää höllätä jotta vetoakselin saa pudotettua pois. Pultteja ei tarvi irti asti ottaa, pukin saa käännettyä jotenkin (ei muistu nyt kuinka

)
Niin ja varo niitä ABS antureita (ei kannata ottaa irti, mitä suurimmalla todennäköisyydellä menee rikki silloin)...
Ja paineet jousituksesta pois niin on helpompi nostella ja asetella napa-asetelmaa hallitunkilla
Isoja prikkoja ja jokin M16 kierretangon pätkä asennuksessa niin saa puristettua paikoilleen. Überhommana ulkokehä pakastimeen pari-kolme tuntia ennen asennusta (itse en ainakaan ole laittanut, mutta voi helpottaa).
Ja paikat puhtaaksi ennen asennusta, laakerikehiin vähän öljyä niin luistaa helpommin.